lördag 6 april 2013

Mot Göteborg

Om jag följt mina planer jag hade i december och januari så hade jag idag inte varit påväg till Göteborg utan varit på plats i Malmö och varit i full gång att förbereda mig för att entra scenen på BMR Grand Prix. Herregud vad kul det hade varit att tävla, vara i min bästa form och få kliva upp på scenen, lite avundsjuk är jag allt på de som skall tävla idag, men jag är nöjd och glad ändå :) Känner mig lite extra glad just idag. I skrivande stund har jag precis satt mig på tåget som om en stund skall börja rulla ner mot Göteborg. Två roliga dagar väntar med teamet :)

Och självklart kommer jag via telefonen och sociala medier följa helgens tävling i Malmö och jag önskar alla tävlande ett stort Lycka till! Och till er alla andra att ni får en bra helg :)





2 kommentarer:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!