måndag 14 november 2011

Dietvecka 15

Förra veckan, dietvecka 15, var verkligen jätteskoj. Totalt 3 dagar tillsammans med teamet, en dag i Stockholm, en i Kristianstad och en i Göteborg. Mycket på resande fot men det fungerade bra tyckte jag.

I onsdags var det var det resa till Stockholm för fotografering för tidningen BODY. Vi höll till i ett snyggt och fräscht gym i Solna, Balance Solna, där vi både fotade gruppbilder och actionbilder. Jättekul var det och det skall bli kul att se hur det kommer se ut i tidningen, numret som kommer ut i slutet av december.

Torsdagen spenderades hemma i lugn och ro :)

På fredagen begav jag mig ner till Göteborg för att prova min bikini, som jag nu snart skall få hemskickad :) Sedan åkte jag hem till syster och hade en kväll på stan med henne :)

På lördagen var det dags för ännu en rolig dag. Bilade ner med några teamkamrater till Kristianstad och till teamets sponsor Dcore för att få fotograferas i deras nya tjejkollektion och diskutera och komma med ideer och synpunkter på hur vi tänker kring träningskläder. Var verkligen en jätterolig dag och det ska bli spännande att se hur bilderna kommer se ut. Här kommer en bild som en teamkamrat tagit på mig under fotograferingen:



På söndagen (igår) hade vi teamträff på Word class i Göteborg, styrketräning, spinning och poseringsträning stod på schemat :) Spinningen höll coach Madde i, ett roligt och jobbigt intervallpass. Brännde i rumpan kan jag säga :P Coach Minette var med en stund så jag hann även en kort poseringsträning med henne och sedan hade vi en längre och gemensam poseringsträning med coach Madde.

Känner mig mer säker på poseringarna nu, fortfarande saker kvar att träna på men det känns skönt att poseringarna sitter bra :) 


Sammanfattningsvis har denna vecka inneburit många nya upplevelser, allihopa roliga och verkligen inspirerande! Det som varit mest inspirerande och roligast denna veckan har varit att umgås med teamkamrater och coacher. Jätteroligt och inspirerande att se teamkamraternas form och lära känna dem bättre. Alla har verkligen gjort ett jättebra jobb och fått grymma resultat av sitt deffande. Vi är ett grymt härligt gäng vi i Team PureFitness. Kika in på länken och under fliken "Medlemmar" för att läsa mina teamkamraters boggar och bli inspirerande. Riktiga inspirationskällor!

Slutligen vill jag tacka Teamet för 3 grymt roliga dagar tillsammans!

Utöver allt detta roliga som skett under dietvecka 15 så har jag ju givetvis hunnit med en ordentlig dos träning och följt kosten till punkt och prickar även om tiderna har rubbats endel då mycket har hänt. Denna veckan har jag verkligen känt mig piggare och mer positiv och jag känner att formen blir bättre och bättre. Vågen under veckan har åkt lite berg- och dalbana, troligtvis endel vätska som tappats och lagts på. På formchecken visade vågen i varje fall - 0,9kg vilket jag är nöjd med.

Nu är det inte långt kvar! 3 veckor! 19 dagar exakt! Så nu är det bara att tuta och köra. Utöver träning och kost så finns det lite andra saker att fixa men det kommer hinnas så jag är lugn, för tillfället i varje fall :)


Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!