onsdag 30 november 2011

Väntar och Längtar

Alla dietveckor har verkligen upplevts som om de bara rullat fram i en väldig fart, denna veckan däremot rullar fruktansvärt sakta måste jag erkänna. Vill att det skall bli fredag nu så jag kan få åka ner till Göteborg! Känner mig som ett barn som väntar på julafton och tomten :P Nervös, pirrig och förväntansfull!

Känner mig sliten och seg men ändå rastlös!

Idag har jag avklarat den näst sista morgonpromenaden och det allra sista gympasset på dieten. Får se när jag återvänder till gymmet, skall ha mig en ordentlig vila efter tävlingen hade jag tänkt, så vi får se när jag nästa gång kliver in i gymmet, kanske blir fortare än vad jag tror men jag hoppas då på att kunna köra på tyngre vikter än de jag kört på den senaste tiden i alla fall :)

Idag är sista dagen med saltat mat, imorgon och på fredag kommer inte maten smaka mycket men på fredag får jag börja käka på ordentligt med kolhydrater igen vilket jag ser mycket fram emot :)

Tömningen hittills har gått smärtfritt tycker jag, att dricka mycket vatten gör mig inte så mycket och att salta maten extra har också gått bra och jag tror kroppen svarat bra (har ju inte gjort detta förut så jag vet egentligen inte hur kroppen skall svara :P) men det känns bra i alla fall :)

Nu blir det lunch i form av kyckling och mixad broccoli!

Ha en fin dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!