torsdag 3 november 2011

Pigg

Oj vilken skillnad det var att idag kliva upp efter en natts god sömn. Har nu fått sovit gott 2 nätter efter över en veckas dålig sömn. Känner mig som en ny människa idag :) Efter en lång dag i Göteborg igår var jag jättetrött igår kväll så jag kom i säng innan 21 och fick sova till klockan 07. Nästan 10 timmars god sömn!

Hade första gången på länge bra energi under morgonpromenaden, blev en extra lång promenad då gårdagens morgoncardio blev lite kortare. Så en bra start på dagen :)

Senare idag blir det ett pass i gymmet för rygg och mage och cardio efter det. Sedan ikväll skall jag och Rickard gå på bio, Tin Tin- filmen. Det ser jag fram emot, både träningen och bion :)

Så detta kommer bli en bra dag med extra energi :)

Ha en bra dag!

Kram*

Från morgonens promenad

INTE MÅNGA LÖV KVAR PÅ TRÄDEN

DE FLESTA LIGGER PÅ MARKEN

KÄRLEKSPAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!