tisdag 8 november 2011

Sol

Soool :) Kikade ut när jag körde på crosstrainern förut och såg att solen sken. Var ju ett tag sen man såg skymten av solen. Har ju känts så mörkt den senaste veckan då det har varit så grått men tänk vad lite solstrålar kan göra :) Så det blev en skön och lugn cykeltur hem från gymmet förut i solen!





Körde även idag på mitt nya koncept, morgoncardio - frukost- en liten stund hemma- gym och cardio- proteindrink och kolhydrater- hem för dusch och lunch! Känns bra att köra träningen klart för dagen på förmiddagen, kommer nog köra på mitt nya koncept dieten ut om inget dyker upp :)

Dagens lunch var:

KYCKLING MED RÖD CURRY KRYDDA OCH MIXAD BROCCOLI
Nu resten av dagen skall jag greja här hemma och förbereda inför morgondagens Stockholmstripp :)Skall hinna med lite poseringsträning också hade jag tänkt.

Förresten visade vågen imorse lägsta vikt hittils på dieten, 60,5kg!

Ha en bra dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!