fredag 4 november 2011

Fredag

Redan helgen här igen, men vad härligt :)

Idag körde jag all träning på förmiddagen, gick bra idag faktisk.

Morgonjogg 60 minuter och sedan hem för min goda frukost och mellanmål innan jag begav mig till gymmet för ett pass för axlar och vader och såklart cardio efter det :) Så cirka 2 timmar och 45 minuters träning sådär på fredagsförmiddagen! Sedan var det bara att cykla hem med smartshaken i handen med gott vaniljprotein och kolhydrater i.

INGEN SOL IDAG SÅ DENNA BILDEN ÄR INTE FRÅN IDAG
Efter lunch kom mamma hit på besök med en långhårig Malte. Lite mat och fika och sedan masserade hon mina ben då jag har endel vätska i benen och framförallt i framsida lår så kanske lite massage kunde göra susen för att driva ur lite vätska. Om inte annat var det skönt med massage :)

Och här sitter jag nu. Fredagen har med andra ord gått väldigt fort men en skön och träningsfri kväll väntar, inte heller fel såhär en fredag :) Kanske skall börja köra fler dagar med all träning på förmiddagen, faktiskt skönt att ha träningen gjord tidigt på dagen och få några träningsfria eftermiddagar och kvällar.

Nu är det däremot vila från träningen till på söndag och imorgon är det "extra kolhydrats-dagen". Skall blir skönt med vila och gott med kolhydrater :)

Och ikväll blir det en lugn hemmakväll med räksallad och chokladpudding till middag och kvällsmål, dock inte riktig chokladpudding utan en gjord på kaseinprotein. Smakar som chokladpudding!

Ha nu en skön fredagskväll!

Kram*

BILD FRÅN DAGENS PASS I GYMMET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!