onsdag 2 november 2011

Rolig Göteborgtripp

Hemma efter mina 12 timmar på vift :) Började dagen med en mysig tågresa till Göteborg, frukost på tåget, tidningsläsning och två kaffekoppar hanns med innan jag var framme i ett grått Göteborg. Jag tog mig först till Dansbutiken för att prova ut och prata om mina bikinis de skall få sy. Skall bli spännande att se hur resultatet kommer att bli :) Sedan gjordes ett par timmar på stan där jag fick tag i lite saker inför tävlingen så som smink och lite annat :)

Efter lunch var det dags att möta upp fina coach Minette för lite avstämning och poseringsträning :) Poseringarna känns säkrare och säkrare men det finns fortfarande saker kvar att träna på. Så det blir till att öva här hemma! Sedan prata vi om andra matnyttiga saker om dietande och inför tävlingen som var bra för mig. Imorgon är det bara en månad kvar, det är jobbigt nu men det är bara att kämpa det sista :)

Känner mig mycket lugnare efter denna dagen, känner mig mer fokuserad och säkrare, så det har varit en jättebra och givande dag i Göteborg.

Tågresan hem sedan var inte lika rolig, kändes som en evighet innan jag kom hem och fick mat :) 

Bjuder på en bild:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!