måndag 7 november 2011

Positiva reaktioner

Får nu i slutet av dieten då det börjar märkas på mig mer fler och fler kommentarer i gymmet och i andra situationer. De ser att jag har deffat ner mig och undrar vad jag har för mål med min träning. När jag berättar vad jag har för mål har jag alla gånger fått positiva reaktioner, att de tycker det är kul och önskar mig lycka till :) Jättekul och peppande! Har inte fått någon negativ reaktion utan de är mest nyfikna och undrar vad body fitness innebär, när jag skall tävla och frågor om träningen och kosten. Som sagt jättekul :)

På onsdag är det dags. BODY- fotograferingen :) Känns inte alls längesedan jag kom hem efter ett träningspass och läste mailet från coach Madde om fotograferingen, blev då jätteglad och förväntansfull. Då var det över en månad till fotograferingsdags och nu är vi här. Nu är det snart dags, skall bli hur kul som helst detta :)

Annars idag har jag en bra och pigg dietdag. Körde all träning på förmiddagen och nu har jag en skön och lugn kväll att se fram emot. Skall ta mig en eftermiddagspw in till stan för att sola lite och kanske kika lite i affärer.

Ha en bra kväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!