måndag 12 december 2011

Back to the gym

Idag var jag där igen, senaste passet var ett helkroppspass den 30/11 och idag 12 dagar senare var det dags att inta gymmet igen. Var riktigt skönt att komma tillbaka även om jag skall vara ärlig inte var speciellt sugen idag mot vad jag var hela förra veckan men väl på plats var det kul, skönt och jobbigt. Körde ett lite lättare benpass. Framöver kommer här köras ben för fulla muggar då det är muskelgruppen som ligger som prio 1 :)

Men idag började jag lite lugnare men jobbigt var det ändå. Körde 3 x 10 på alla övningarna idag och passet tog 45 minuter.

Utfall i smitmaskin
Knäböj
Benspark
Raka marklyft
Lårcurl
Bollindragningar för baksida lår
Stående vadpress

Imorgon blir det bröst och något mer. Bröst är också något jag kommer prioritera mer framöver :)

Ha en bra kväll!

Kram*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!