torsdag 15 december 2011

Bra start på dagen

En rask morgonpromenad på cirka 7 km. Skönt, bra tempo hela vägen och framförallt vart det varmt och svettigt vart det då jag klädde mig för mycket :P Jag tror det är kallare än vad det är, svårt att klä sig i detta mildväder, bättre med minusgrader och kyla :P

Senare idag väntar ett pass i gymmet. Rygg och tricpes hade jag tänkt och jag kommer fortsätta med mina 3 x 10 på alla övningarna förutom chinsen då jag inte klarar så många chins men det vore roligt att idag starta passet med PB i chins. Har tidigare klarat 7 st, så en tia skulle sitta fint :)

Jag skall i alla fall ladda upp inför passet i kväll med lite julhandling med Lina :)

Ha en fin dag!

Kram*
Bilder från Julafton förra året, riktigt mycket snö och fina bilder under min julpromenad tillsammans med syrran, mamma och Malte.

Syrran

Jag


En riktigt vit vinter var det förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!