lördag 31 december 2011

Mitt 2011


A-Ö

A rvika hamnfest.
B röllop. Varit på två fina bröllop.
C ardio i mängder!
D iet. Har genomgått och klarat av en tävlingsdiet för första gången i mitt liv. 1 augusti – 3 december!
E xaminerades till sjuksköterska i januari.
F otograferingar med både teamets sponsor Dcore och tidningen Body. Två mycket roliga dagar tillsammans med teamet och framför kameran J
G ladiatorinspelning var vi och tittade på i juni.
H ögklackat, bikini, massa bling bling och andra tävlingsförberedelser.
I nte bara jag har tävlat i år, Rickard har börjat tävla i styrkelyft och jag var och tittade på en av hans tävlingar här i Karlstad.
J obbat som sjuksköterska och lärt mig och varit med om mycket och fått nya erfarenheter och även i slutet av året hunnit med att vara arbetslös och fått erfarenhet av detta.
K affedrickandet har ökat och blivit något jag dricker varje dag, flera gånger gärna!
L uciapokalen 3/12. Min debut på body fitnessscenen och den bästa händelsen under året.
M est använda outfiten: träningskläder och joggingskor.
N ya vänner och bekanta.
K O llat lite på hus att bygga i framtiden.
P ure Fitness, anslöt mig till detta grymma i team i våras!
Q uinoa och bulgur har det käkats mycket av och blivit en självklarhet i min matlagning.
R est till Turkiet på träningsresa med syrran och mamma.
S M i både atlethic fitness och body fitness har det kikats på.
T RÄNAT en massa. Styrketräning, cardio, morgoncardio och posering!
U tmanade mig själv att springa en mil i slutet av mars, lade upp ett program under jan- mars och klarade av en mil efter det och även en gång till nu i december :)
V etskapen om mig själv och min kropp har ökat. Dieten gav mig en enorm erfarenhet och lärdom om mig själv och hur min kropp fungerar och reagerar.  
W innerbäck hade en grym konsert Göteborg som vi lyssnade på.
X antal roliga fester med vänner och bekanta.
Y pperligt roligt och minnesrikt år.
Z zz. Varit bra på att prioritera sömn och återhämtning.
Å kt nercabbat en härlig sommarkväll.
Ä tardagar har introducerats i mitt liv :)
Ö kad självkänsla och självförtroende.

Mycket roligt har hänt 2011 och jag ser med spänning emot vad 2012 har att erbjuda!

Lite bilder från året som gått: 

Blivit sjuksköterska
Dcorefotografering

Teamet :)
Träningsresa till Turkiet
Luciapokalen
På bröllop
 Sedan vill jag önska alla ett riktigt gott nytt år :)


3 kommentarer:

  1. Det var smart att skriva så i alfabetet, det får jag låna va?

    Gott nytt År på dig!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket kreativt sätt att skriva ihop årets summering!!:)
    Vilket superfint och värdefullt år du haft!! Grattis med 2011; mycket lyckat!

    SvaraRadera
  3. Tackar :) Självklart får det lånas :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!