onsdag 21 december 2011

Igår var en bra dag

Igår var en riktig godisdag, var här hemma och gjorde julgodis i flera timmar lyssnade på julradion. Mysigt!

Chokladkola
Polkakola
Lakritskola
Julkyssar
Rocky Road
Marmeladgodis med jordgubbssmak

Ja allt detta gjordes men allt skall jag inte själv ta med mig till Göteborg utan det mesta skall Rickard få med sig till sitt julfirande och lite slank ju ner igår också :) Mycket gott!

Efter allt godisgörande passade det med att komma ur lägenheten och få göra av med lite energi på gymmet. Ett bra pass för Bröst och Mage fick jag till. Skönt träningsvärk i bröst idag :)

Hade en magövning kvar när telefonen ringde, var på jobbintervju i måndags och igår fick jag reda på att jag fick jobb :) Kommer gå tillbaka till sjukhuset och jobba som sjuksköterska fast på ett annat ställe än tidigare. Skall bli väldigt skönt och roligt att börja jobba igen och få lite mer pengar att röra sig med. Så nu har jag 18 lediga dagar kvar innan jag börjar jobba 100 % igen. Hinner starta upp första veckan med uppbyggnadsperioden innan jag veckan efter börjar jobba. Så gårdagens träningspass slutade väldigt bra :)

Sen var det hem och fira lite med tacos.

Så ja gårdagen var en bra dag :)

Idag startade jag dagen med en joggingrunda på 5 km, hade även planer att sticka till gymmet idag också men känner att kroppen med träningsvärk lite här och där behöver vila så gymmet får troligtvis vänta till imorgon innan det är dags att åka ner till Göteborg.

Så idag blir det att packa och greja här hemma innan det ikväll blir julklappsutdelning till Rickards föräldrar.

Ha en bra dag!

Kram*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!