tisdag 13 december 2011

Dagens planerade träning

Även idag blir det att köra ett pass i gymmet, bröst och mage hade jag tänkt för dagen.

Har planerat att lägga mig som igår på 3 x 10 på varje övning.

Bänkpress
Lutande hantelpress
Flyes i cabelcross
Pec Dec

Crunches i cabelcross alt. maskin
Bollindragningar
Russian twist

Tycker det är svårt att hitta bra magövningar men här är några av mina favoriter :)


Bollindragningar en nyfunnen favorit
Crunches på boll

Russian twist

Bilder från google.

Kommer försöka lägga in lite tyngre magträning framöver för att kanske kunna utveckla magmuskulaturen mer ex crunches i maskin eller cabelcross för att kunna lägga på lite mer vikt och sedan varva med mina "vanliga" övningar.

Men såhär planerar jag dagens pass och om jag känner att jag vill kanske trampa 20 min i trappmaskin efter styrkan :)

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!