torsdag 1 december 2011

Effektiv och mysig morgon

Dagen startade 07.00, vaknade pigg och sugen på att gå min sista morgonpromenad. Efter en stund kom jag ut på min runda som var blåsig idag. Inte många morgoncardios under denna dieten som jag fått gått i minusgrader och då är det ju 1:a december idag. Jag som tycker det är skönt med kyliga och soliga mornar. Men men jag fick avsluta i grått, blåsigt och varm väder men det gick bra det med.

GLAD EFTER SISTA MORGONPROMENADEN

Väl hemma var det dags för frukost, osaltat mixad broccoli med osaltat torsk och gurka. Den konstigaste frukosten ever! Men jag åt den framför 1:a avsnittet av årets Julkalender Tjuvarnas jul och den smakade inte mycket alls men slank lätt ner i magen :) Mysigt att julkalendern börjat idag.

Efter frukosten blev det storkok av potatis, ris och torsk inför morgondagens matlådor. Oj vad kolhydrater jag får äta imorgon :) Samtidigt som detta storkok pågick såg jag på Leilas söta jul, 1:a avsnittet sändes igår och jag gillar alla hennes matserier, framförallt när hon bakar inför jul. Till veckan blir det att göra hennes saffransvåfflor hon gjorde under detta 1:a avsnittet :) Allt hon bakar ser så gott ut! Särskilt nu kanske för min del :P Så jag har önskat mig hennes kok- och bakböcker i julklapp :)

Sedan vart det att göra iordning alla matlådor, så nu är jag redo med mat under morgondagen!

Även några liter vatten har åkt ner i magen under morgonen!

Idag skall jag packa färdigt allt, poseringsträna lite och bara ta det lugnt här hemma. För till morgonen åker jag äntligen till Göteborg!

Ha en bra Torsdag!

Kram*

1 kommentar:

  1. Nu är det ruskigt nära! Vilken tid anländer du till Gbg imorgon? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!