onsdag 21 mars 2012

Ändrar om lite!

Marklyften från igår känns i min rygg, rumpa och baksida lår idag :) så dagens träning som är ett pass för baksida lår, rumpa och mage byts ut mot morgondagens träningspass då jag inte tror rakmark blir någon höjdare idag :)

Så idag skall här köras bröst och jag siktar även idag mot att ta vikter jag aldrig tagit förut, 57,5 kg skall bara upp idag :) Så efter att ha jobbat natt, kör jag idag bröst och mage. Ett kortare pass idag passar då jag inte brukar orka hålla igång så länge efter att ha varit vaken en hel natt och inte sovit mina vanliga 7-8 timmar. Väntar med baksida lår, rumpa och axlar till i morgon, då jag är riktigt utvilad :)

Ledig ända till på fredag kväll då jag återigen skall jobba ett nattpass, härligt att vara ledig måste jag säga :)

Nu mellanmål - kesella med varma hallon!

Dcore plåtning nov-11

1 kommentar:

  1. Då är vi två, känner av det i ryggen :)

    Riktigt bra kämpat med marklyften, grymt!! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!