fredag 9 mars 2012

Träning- och kalashelg

Det svänger från träning- och jobbhelg förra helgen till träning- och kalashelg denna helgen :) Så härligt med 2 dagar ledighet men som kommer gå så fort misstänker jag.

Imorgon fyller jag år och skall ställa till med lite 25 årsfest för några kompisar här hemma och på söndag kommer familjen för lite lugnare firande. Däremellan skall jag trycka in lite träning också :) En morgonjoggingtur imorgon samt ett pass i gymmet och ett gympass på söndag hade jag tänkt. En rolig helg som jag verkligen ser fram emot :)

Startade denna lediga helg med storhandling på Willys med massa andra glada människor. Inge vidare att handla på en fredagseftermiddag, men det var skönt att få allt handlat för helgen och kommande vecka så slipper jag det imorgon. Bara träning och förberedande av lite olika snittar och dylikt till festen. Så ikväll blir det lugna puckar här hemma i soffan framför tv´n, bra uppladdning inför helgens bravader tycker jag :)

Ha en mysig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!