tisdag 6 mars 2012

Påfyllning

Idag känner jag mig som en urvriden disktrasa! Jättetrött och slö i både kropp och huvud. 5 tidiga mornar med jobb hela dagen + träning har satt sina spår så idag lyssnar jag på kroppen och vilar. Nya tag imorgon då jag äntligen har en ledig dag :)

Morgondagens lediga dag..

Morgonjogg!
Planera min helg då jag skall ha 25 årsfest och firande med familjen :)
Ryggträning på gymmet

En härlig ledig dag väntar :)

Har idag hämtat paket med produkter från sportkost, där jag bland annat köpte med dessa godingar, smakade på hallonsmaken under teamträffen och precis så slank det ner en i caramellsmak också :) Båda jättegoda :) Så imorgon om jag känner mig själv rätt slinker det nog ner en i cocossmak också :)

Innehåller per bar:

180 kcal
16 gram protein
18 gram kolhydrater
5,4 gram fett

Utöver barsen fylldes förrådet upp med proteinpulver, aminosyror och kreatin.



Nu blir det soffläge och jag hoppas på piggare tider imorgon.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!