fredag 30 mars 2012

Helg!

Och ledig i dagarna 3! Gud vad härligt med lite långledighet :) Skall ta vara på dessa lediga dagar då de har sån tendens att försvinna så fort.

I helgen går Battle of Scandinavia av stapeln i Alingsås, hade varit jätteroligt att åka dit att titta och insupa tävlingsstämningen och bli inspirerad av dessa imponerande atleter. Men jag väljer denna gången att stanna hemma, mycket jobb väntar framöver så jag behöver dessa tre lediga och lugna dagar här på hemmaplan. Maria från teamet skall upp på scen och tävla och jag önskar henne ett stort lycka till och till alla andra tävlande, gå upp på scen och stråla och ha roligt :) Kanske är bra att jag inte åker och tittar för då kanske jag blir så sugen på att tävla så det känns som en evighet till dess att jag får stå på scen igen :P Skall bli mycket roligt att få se bilder från tävlingen i efterhand i alla fall :)

Min helg kommer i stället bestå av träning, lugna stunder och träffa vänner och familj. Inte så dumt det heller :)
Men idag är det vila som gäller, skall bli skönt efter mycket jobb att bara få krypa upp i soffan och ha en lugn och skön kväll.

Ha en härlig helg alla!

Imorse tidigt tidigt innan cykelfärd till jobbet i skönaste och snyggaste tröjan från Dcore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!