söndag 11 mars 2012

Lite seg idag efter en trevlig kväll igår :) Som vanligast roligast på festen hemma, utgången på krogen kunde ha kvittat för min del men en trevlig fest här hemma :)

Idag kommer mamma, pappa och Rickards föräldrar hit för lite firande också. Jag skall bjuda på lite mat och smarrig efterrätt. Ja själva maten blir bog också smarrig, skall för första gången göra tacotårta vilket jag tror kommer bli riktigt gott. Tacos är något som verkligen kan varieras och något jag skulle kunna äta varje dag väldigt länge tror jag :) Men tacotårta blir något nytt! Recept kommer upp senare :)

Till efterrätt kommer jag bjuda på kladdkakemuffins med vaniljkesella och bär. Inte heller så dumt :)

Nu blir det skidskytte!

Blommor från Rickard


25 års outfiten

3 kommentarer:

  1. åh, va söt pöjk du har!! :) massa fina rosor :)

    ja vesst, det är typ alltid så, roligast hemma... krogen är inte lika kul...bättre hemma fester!!! :)

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Grattis i efter skott...! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!