måndag 5 mars 2012

Måndag

Lite dålig uppdatering här på bloggen under helgen, men jag har bara jobbat en massa, tränat 2 gånger och hunnit med en 60års fest däremellan :) Så helgen har gått i en väldig fart!

Redan måndag och en ny jobb- och träningsvecka väntar! Först ut är ett pass för framsida lår och vader om en stund. Känner att träningslusten är igång igen, hade en liten svacka innan teamträffen men nu efter den har det blivit ändring på det :)

Idag skall det köras:

Knäböj
Utfall
Benpress
Benspark
Stående vadpress
Sittande vadpress

Är även sugen på att köra lite biceps så jag kanske slänger in någon bicepsövning idag om jag fortfarande har lust sen :) Biceps och triceps kör jag inte alls nu förutom det som följer med i andra övningar, tar endel biceps när man ex kör latsdrag och triceps när man ex kör bänkpress och en massa andra övningar, men jag kör inte någon koncentrerad armträning nu. Men ibland är det skoj att slänga in någon biceps- eller tricepsövning.

Bäst att svida om till träningskläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!