måndag 12 mars 2012

Ny vecka

Oj vad dessa två lediga dagar försvann fort, men efter en bra och rolig helg är det nu dags för en ny härlig vecka :) Som i vanlig ordning kommer bestå av massa jobb och träning. Ledig 1 av dessa 7 dagar så det blir en massiv vecka men förhoppningsvis bra vecka. Ännu en vecka med tung träning, går in på 3:e av 4 veckor med få tunga reps.

Veckans träning:

6 styrkepass
2 löprundor

En av löprundorna avverkade jag nu på morgonkanten i solen och snart skall jag även avklara det första passet i gymmet. Framsida lår och vader! Sedan är det dags för jobb hela kvällen lång.

Behöver verkligen införskaffa mig nya löparskor och fler löptights så om tiden finns kanske jag kan cykla in tidigare till stan innan jobbet för att kolla om jag hittar några nya skor.

Bjuder avslutningsvis på lite bilder från helgen









1 kommentar:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!