lördag 10 mars 2012

Bra start på dagen

Idag gick jag in för att klara 5 km på 30 minuter och klarade jag det? Ja men visst :)

5 km på 29:10 minuter

Värmde upp lite först innan jag startade min klocka, värmde upp i cirka 5 minuter innan jag stack iväg. Kändes riktigt kul vid målgång men sjukt jobbigt under rundan särskilt i slutet då mina ben trummade på ordentligt :) Och väl i mål hade jag ju 50 sekunder till godo också :) Har aldrig någonsin, tror jag, sprungit så fort på 5 km. Så jag startade min födelsedag med massa svett, hög puls, ansträngd andning men samtidigt njutande av att springa runt på gatorna nästan helt ensam, sen att det blev ett rekord och ett avklarat uppsatt mål klagar jag inte över :)

Att sätta upp mål ger motivation och stor glädje när de avklaras :)

Ha en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!