måndag 19 mars 2012

Nästan ledig vecka

Idag inledde jag denna nya vecka, som för mig kommer bestå av mindre jobb än vanligt, med en morgonjoggingrunda. En väldigt jobbig runda trots att vädret och temperaturen var alldeles lagomt. Benen kändes som blyklumpar men 5 km avklarades även om tiden tickade i väg mer än vad jag tänkt från början.

Ja denna veckan känns nästan som helledigt om jag jämför med andra arbetsveckor, endast 2 nattpass skall avklaras på denna vecka :) Skall bli skönt att vara mer ledig dessa dagar som enl rapport kommer bestå av kanonväder :) Så någon extra löprunda och promenad kommer säkerligen hinnas med utöver min vanliga träning :)

Förra veckan var en personbästavecka och tänkte senare sammanfatta den veckan och vilka personbästan som sattes :) Denna veckan är sista veckan med tung styrketräning med 5-1 reps per övning. Veckorna efter består av fler reps och sedan väntar ett nytt träningsupplägg :) Så denna veckan skall jag klämma ur det sista som finns för att köra ännu tyngre!

Nu blir det mellanmål i form av kesella med varma hallon :)

Ha en fin dag!

Snart så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!