söndag 25 november 2012

Dietvecka 19

Då rullar jag snart in i mål! Igår var det bara 2 veckor kvar till scenen och nu lägger jag in rulläge in i mål.

Bokstavligen rullar jag också då jag bara kan cykla :) Intervallerna försvinner och kvar har jag nu varje morgon istället lugnare distanspass på cykel för att spara på benen.

Målvikt är uppnådd + lite till så nu kan det försvinna max några hekto denna veckan eller stå still. Väger nu ett kilo över den vikt jag hade veckan för tömning förra året vilket jag är nöjd med. Så en sista "vanlig" dietvecka kvar innan jag nästa måndag startar tömning- och laddningsveckan inför självaste tävlingen :) Shit vad nära det är nu...

Denna veckan har rullat på bra, har varit väldigt trött och seg och då framförallt i början av veckan då jag bara kände för att inte göra någonting. Men nu i slutet av veckan kom lite mer energi tillbaka som tur va :) Får se hur veckan som kommer blir...

Vikten denna veckan visade -0,6kg så nu har jag totalt sedan dietstart tappat över 10kg. Ja nu känner jag mig liten, väldigt liten och ser faktiskt lite fram emot att få lägga på mig lite vikt igen efter tävlingen.

Lite planer hur och vad jag tänker göra efter tävlingen har börjat dyka upp, jag fortsätter fundera och återkommer när jag funderat klart om "livet efter tävlingen och dieten". Samtidigt som jag fortsätter fundera så fokuserar jag på här och nu och självklart tävlingen som är mitt stora mål. Vad som händer efter den kan jag ju ta då lika väl men tankar finns och dyker upp på vad som händer efter tävlingen, kanske klarnar inte dessa tankar förrens efter tävlingen heller vilket jag tror...

Fokusera är vad jag skall göra, snart är jag i mål och får göra det jag tyckte var grymt roligt förra året och iår får jag göra det igen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!