torsdag 22 november 2012

Energi upp och energi ner

Rena bergochdalbanan känner jag mig som nu i slutet av dieten, ena stunden helt energilös och andra stunden full av energi, eller full är väl att överdriva kanske men om jag jämför med energilösheten så är det stor skillnad! Igår var en jobbig och energilös dietdag medan idag känner jag mig mycket piggare och energifull.

Föredrar ju dagar som idag såklart :)

Snart skall jag testa en promenad, har enbart suttit på någon form av cykel den senaste tiden gällande cardion och har inte känt av knät alls så idag tänkte jag prova att gå en härlig promenad och jag hoppas jag inte kommer känna av knät. Tänker mig vilja öka på promenaderna efter dieten och tävlingen då det är så skönt att gå promenader särskilt på morgonen :)

Promenad i 18 minus i vintras


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!