onsdag 28 november 2012

Sista styrkepassen denna veckan!

Ja så är det, denna veckan avklaras de sista passen i gymmet där jag kör enstaka muskelgrupper per pass.

I måndags kördes det sista passet för axlar och igår kördes sista benpasset, som för övrigt kändes väldigt bra :) Hur jobbigt som helst med högreps för just ben men jag hade energi  :)

Gårdagens benpass kördes såhär:

Knäböj 3 x 15
Utfall med kettlebells 3 x 10 per ben
Sumosquats 3 x 15
Benspark 4 x 12

Lårcurl 4 x 15
Bollindragningar för baksida lår 3 x 20

Idag är det ett pass för rygg som väntar, jag hoppas jag kommer känna mig lika pigg och ha energi i eftermiddag för det sista rena ryggpasset som jag hade för sista benpasset igår.

Nästa vecka är det enbart några helkroppspass i gymmet som väntar, då jag lätt kör igenom hela kroppen på varje pass.

Annars börjar jag känna mig redo för att tävla, allt är fixat och klart och de som inte är fixat är i alla fall planerat :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!