onsdag 21 november 2012

Längtar!

Mycket att se fram emot och längta till nu, just idag längtar jag till efter tävlingen faktiskt. Kanske låter konstigt men jag saknar att leva "normalt" och kunna äta vad jag vill när jag vill, beror nog på att jag känner mig väldigt låg idag, trött och energilös.

Men såklart längtar jag till tävlingen och sista veckan inför tävlingen också, skall bli så roligt att få tävla igen! Fattar nog inte att jag skall tävla om 17 dagar bara :)

Mat och sött är något jag längtar efter, det jag längtar till mest är ju såklart kolhydrater och då är det framförallt snabba kolhydrater jag är sugen på. Det som just nu är överst på listan är, hör och bli förvånade, damsugare! Vet inte varför men just nu ligger de högst upp på listan tätt följt av bröd och pannkakor:) Just nu är det inte mycket jag inte är sugen på kan jag säga, haha! Men skönt att faktiskt har jag inte lika mycket tankar på mat som jag upplevde mig ha under slutet av förra dieten.

Julen, något annat jag längtar mycket efter. Skall bli så mysigt med jul och allt vad som hör till julen. Julbaka är något jag längtar efter att göra.

Flytta, efter nyår är det dags att flytta. Något jag också mycket ser fram emot :)

Men först ut är ju tävlingen om 17 dagar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!