fredag 9 november 2012

Hur skall detta gå?

Jobbade i natt och riktigt trött var jag på morgonsidan innan jag fick åka hem och sova, men länge sov jag inte. Vaknade av och till efter 11:30 och kände mig faktiskt lite sugen på att gå upp och köra intervaller vid 13. Så 6 halvtaskiga sömntimmar denna förmiddag och då skall jag iväg och jobba en hel natt till, ja hur det skall gå vet jag inte... Efter intervaller och lunch har jag försökt sova lite till utan något bra resultat :) Nu efter lite koffienkickar känner jag mig både pigg och jättetrött, inte lätt att somna då. Får försöka hinna med att vila efter gymmet innan det är dags att jobba igen, eller jag MÅSTE få sova lite till!

Brukar inte ha några problem alls med att sova efter nattjobb och brukar vanligtvis vakna vid 15:00 men inte idag då...


Men efter ett pass i gymmet med efterföljande intervaller kanske jag kan somna gott i soffan :)

Ett pass för bröst och mage coming up! Och lite cardio i vanlig ordning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!