fredag 23 november 2012

Friday!

Gårdagens promenad gick inte så bra om jag hade hoppats på, redan efter 1,5 km började jag känna i knät. Väldigt irriterande, men jag fullgjorde mina ca 6,5 km. Fick inte alls lika ont som sista när jag provande att springa men nog ont för att inte kunna gå helt normalt. Så lite mer vila från löpning och promenad får det bli... Tråkigt, men så är det!

Annars är det ju (redan) fredag idag. Om 2 veckor är förhoppningsvis väskorna färdigpackade och vi rullar snart ner till Göteborg. Shit vilken kort tid det är kvar! Den skrivna packlistan är i alla fall klar och det mesta är fixat till tävlingen, bara lite småfixande kvar.

Just nu är jag så sugen och har lust att baka och laga mat, såhär var det förra året också, så igår fick Rickard smaka en ny variant av en ugnspannkaka jag provande att göra. Fick bra betyg så vill du prova att göra den så kika in på min kostblogg under dagen. Kanske, jag hoppas, att det kan finnas kvar en liten bit till mig för mitt fria kvällsmål i morgon :)


Till och med Nutellan är inhandlad och väntar på att åka ner i tävlingsväskan om 2 veckor :)

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!