tisdag 13 november 2012

Massa fixande och ont knä

Sedan löpturen i söndags har jag dragit med en jobbig smärta på utsidan av ena knäet, löpning hat inte varit aktuellt och heller inte crosstrainern sedan dess. Så jag har fått cyklat helt enkelt, idag känns det bättre så jag hoppas att jag kan löpa igen på torsdag morgon. Benpasset i gymmet gick däremot bra, hoppade över de övningarna som innebar hopp och körde då istället andra övningar. Bara att hoppas att det är övergående!

Massa fixande hålls på det med hemmavid, inte bara och bara att sälja en lägenhet inte :) Imorgon blir det säkert en heldag med röjande inför att fotografen som skall komma på torsdag. Lite jobbigt att dieta mitt upp i allt men det får också mig att fokusera på annat än just dietande och matsug :)

Jag ligger i som en tok, bara 25 dagar kvar nu till scenen!

Stående kvällsmålet nu för tiden, mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!