fredag 2 november 2012

Mina trogna...

... kompanjoner när det är dags för träning :)

Dessa tre produkter har sedan länge hängt med mig när det är dags för träning. Innan och under träning!

Äpple
BCAA - Aminosyror
EAA- Aminosyror
Carbonox - Snabba kolhydrater

Dessa hjälper mig att optimera återhämtningen och ge mig energi under passet. Att ta snabba kolhydrater i form av carbonox tillsammans med aminosyror precis innan passet skall börja har verkligen medfört att jag har energi hela passet igenom. Förr, när jag mest fyllde på efter ett pass i gymmet så tappade jag ofta energin och orken i sluten av passen, men det problemet har jag inte nu :) Tillochmed nu under diet så har jag oftast gott om energi och ork under träningspassen! Det är bara några enstaka pass hittils på dieten som jag inte haft nog med energi och ork för att få till ett bra pass i gymmet.

Dessa produkter hittar du såklart på http://www.sportkost.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!