söndag 4 november 2012

Perfekt Lördag

Igår var verkligen en kanonbra dag, en lång men väldigt rolig dag.

Startade dagen med rallahalva med kaviar på som jag varit sugen på hela veckan :)


Teamträffen som igår från början var planerad att bli av i Linköping blev istället till en miniträff i Örebro, jag, coach Madde, Rebecka och Kristin hade en härlig dag i Örebro. Vi startade dagen med ett pass i gymmet, där var och en körde sina egna pass men även om vi körde olika övningar hann vi uppdatera varandra och ha riktigt roligt i gymmet. Jag körde ett pass för armar och vader.










Efter ett effektivt och bra pass i gymmet var det dags att fylla på med mat :)


Mätta och belåtna begav vi oss tillbaka in i gymmet för poseringsträning, alltid lika roligt att träna posering och T-walk. Jätteroligt att få feedback och tips från flera personer.









Sen efter en härlig dag var det dags att åka hem igen, fylld med inspiration och motivation att köra så det ryker nu de sista veckorna som är kvar innan tävling :)

Tack för en kanondag tjejer! Och Tack ÖKK för att vi fick vara hos er!

Väl hemma svirade jag bara om till lite finare kläder och fixade iordning mig innan jag och Rickard åkte in till stan för att gå ut och äta och sedan bege oss in i biomörkret för att se nya Bond-filmen Skyfall. Sista fria lördagen avslutades på bästa sätt :)


Sa jag att jag hade en jättebra lördag igår? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!