fredag 30 november 2012

Första gången...

Jag nu sitter inomhus på gymmet för morgoncardio, har under hela dieten hittills kört just morgoncardion ute mycket för att jag gillar att komma ut på morgonen och tycker ärligt det känns lite krångligt att ta sig till gymmet på morgonen. Men idag sitter jag här på cykeln och kommer nog göra det resten av de få morgonpassen som är kvar också. Kylan har slagit till och 2 av våra 3 cyklar har åkt på punka och den tredje har växlarna frusit på:) var Ingen höjdare igår kväll att cykla ute i kylan med frusna växlar, så då bestämde jag mig för att idag åka hit till gymmet och cykla istället. Lite varmare och skönare här inne :)

Men visst är det härligt att kylan kommit och med den lite snö, passar ju fint när det är första advent i helgen. Älskar verkligen denna tiden på året, massa fina ljusslingor, stjärnor och adventljusstakar överallt att titta på när den mörkaste tiden på året är här.

Nu skall jag cykla färdigt och sedan bege mig hemåt för frukost och adventpyntning.

Ha en fin fredag alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!