onsdag 21 november 2012

Tävlingsbikini!

Igår var en rolig och lång dag, var till Mia på Dansdesign Sthlm och provade ut min tävlingsbikini. Det vart en hel del provande och jag fick den stora möjligheten att vara med när Mia sydde bikinin. Sydde lite, provande, sydde lite till och sist satte vi dit applikationerna där vi tillsammande tyckte de satt som bäst. Riktigt roligt att se när bikinin tog form och rolgt att se hur duktig och noga Mia är när hon syr och ser till mina önskemål och vad som passar mig :)  Och jag vet att jag kommer bli supernöjd när bikinin är färdig, skall bli mycket spännande att få den i handen nästa vecka. Nu sys applikationer på och sedan skall den stenas och sedan syr Mia upp en vanlig svart också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!