måndag 2 januari 2012

Nytt år!

Nyårshelgen har varit jätte, jätte bra. Nyåret firades in med ett härligt och glatt gäng med vänner, en mycket god trerätters och bubbel. En mycket lyckad och trevlig kväll måste jag säga!

Gårdagen hade vi en riktigt mysig slappisdag här hemma jag, Elinor och Rickard.

Nu är det ett nytt år och och med gårdagens slappa och lugna dag är jag laddad att starta min uppbyggnadsperiod idag. Senare idag väntar det första gympasset för iår och på ett nytt gym dessutom :) Startar upp med ett tungt pass för framsida lår och vader.  I och med att träningsupplägget ser annorlunda ut mot vad jag kört innan kommer detta bli en spännande "prova på" och "tillvänjning" vecka av nytt upplägg och lite nyare rutiner. Tror detta kommer bli kanoners :)

Snart dags för lite mellanmål iform av kesella med en liten skvätt funlight, men först några bilder från nyårsfesten.

Ha en fin dag!

Kram*


I mitt nya favoritsmycke från Rock by Sweden

Förrätt

Huvudrätt

Efterrätt

Jag och Sandra


Jag och Elinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!