söndag 30 september 2012

Dietvecka 11

Ja efter förra veckans viktnedgång på 1,6 kg så var jag mer än förberedd på att denna veckan skulle stå still eller att jag skulle gå upp lite och så vart det också. Lite upp men som sagt inte så konstigt alls, låg nog extra lågt på vätska förra veckan av någon anledning....

Men jag har ändå ätit lite extra denna veckan, vilket inte jag sagt nej till :)

Kommande vecka kommer jag fortfarande äta lite extra kring träningen och då lägger jag till lite extra snabba kolhydrater annars går jag tillbaka till mitt vanliga upplägg.

Annars har denna veckan rullat på som vanligt, träningen går superbra och jag älskar att köra tung styrketräning! Har dessa veckor tillochmed orkat öka på vikter på vissa övninga vilket är superkul. Cardion fungerar också fortfarande väldigt bra, löpningen har lossnat och är nu mer njutningsfull än innan. De värsta cardiopassen är de långa intervallpassen men som tur är kan jag köra dem ute på cykeln och då tycker jag det går lättare.

Så just nu är det inget som är sådär jättejobbigt med dietandet mer än att jag i mellanåt blir lite hungrig :)

Nu väntar sista veckan på detta upplägget och i slutet av nästa vecka kommer ett nytt upplägg på mailen, vilket alltid är lika roligt, och jag hoppas på ett upplägg liknande detta som jag haft dessa fyra veckor.

Bara att tuta och köra, idag är det 69 dagar kvar till Luciapokalen 2012




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!