fredag 21 september 2012

TRÖTT

Äntligen fredag och ledig helg :)

Har varit fullt upp de senaste dagarna med jobb, träning och tagit hand om en hund som inte mått så bra i magen så lite mer vaket på nätterna och mer passande har lett till att jag inte prioriterat bloggandet. Men nu mår hunden bättre och jag har precis slutat veckans sista arbetspass så nu blir det mer bloggande igen :)

Om en stund när Malte blivit hämtad skall jag sticka till gymmet för ett pass med övningar för bröst och mage, sen kommer det bli så skönt med en lugn och skön hemmakväll. Måste erkänna att jag inte är den piggaste för tillfället, känner mig sliten och trött. Igår var jag så trött att kroppen bara totalvägrade att träna efter två nätter med dålig sömn och tidiga mornar så bara skrek den nej till att träna, la mig och sov istället vilket kanske var ett ganska smart drag såhär i efterhand i stunden kändes det inte så jättebra. Men idag så är jag lite lite piggare och kommer palla med träningen :)

Bara att göra sig iordning för träning då!



Onsdagsmys med pepsi max i vinglas :)

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig ett riktigt bra träningspass i gymmet idag!! Fina foton av hund och pepsimax;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!