onsdag 12 september 2012

Hösten är här!

Och just sådant väder det är idag och var i söndags på teamets utepass i Ursvik gillar jag verkligen. Solen skiner och värmer litegrann samtidigt som luften är frisk och trädens löv får fina nyanser. Så morgonens cykelcardio avverkades i perfekt väder! Och benen var pigga trots träningsvärk från gårdagens benpass, kanske var vädret som gjorde mig piggare då jag vaknade piggare idag än på flera dagar.

Sedan jag kommit hem från min Göteborg/Stockholmsresa har jag varit väldigt trött på morgonen men idag kände jag mer igen mig själv när jag vaknade. Är så nöjd över att jag tog några extra semesterdagar i början av denna veckan, men imorgon är det dags att bege sig till jobbet igen...

23,3 km avverkades under en timme idag på cykeln ute i detta underbara höstväder!

Resten av dagen kommer bestå av en rejäl urrensning av min garderob, har så mycket kläder jag inte har använt på jättelänge och har samtidigt en liten garderob så den är mer än proppfull! Så nu skall jag rensa bort allt jag inte använt på länge! Så jag har plats att fylla på med nytt :)

Annars idag blir det ett styrkepass i eftermiddag med kort intervallpass efteråt. Rygg och troligen avverkas intervallerna på crosstrainern.

Utöver detta ha en lugn och skön semesterdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!