lördag 22 september 2012

En lördag som en Söndag

Lördag idag :) Men igen fridag för mig idag utan jag har mitt goda kvar till imorgon :) Vi skall ha lite födelsedagsfirande här hemma imorgon så därav bytte jag dag. Så morgondagens träning körde jag idag så jag imorgon är ledig hela dagen och kan baka och baka lite till och sedan äta när gästerna kommer :)

Dagens träning har bestått av ett intervallpass ute på cykeln på förmiddagen i detta ruskiga och kalla höstväder, 60 minuterspass med 12 olika intervaller, 6 st 4 minuterare och 6 st 2 minutare. Sen en timme innan gymmet stängde vid 18 körde jag ett snabbt pass för vader och armar.

Måste bara tipsa om en film vi såg på igår kväll, War Horse. Riktigt bra film, bästa jag sett på länge måste jag säga! Så se den!



Och såhär såg det ut hemma hos oss till filmen :)
 Och imorse bjöd jag födelsedagsbarnet på gröt :)
Imorgon kommer en uppdatering om hur min 10:e dietvecka gått!

Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!