fredag 14 september 2012

Känns i kroppen!

Jag överlevde de långa intervallerna och det långa intervallpasset igår, lite ovant och svårt att veta vilket tempo man skall orka hålla i fyra minuter och sedan detta 6 gånger om med kort vila imellan. Men det gick bra, jag och Rickard körde ihop vilket var roligt. Direkt efteråt när vi strechade uttryckte jag att det inte alls kändes så jobbigt, givetvis var det jobbigt under tiden, men jag hade nog målat upp en värre bild innan. Men när jag ätit middag och låg i soffan framför tvn var jag helt utslagen, så trött och slut i kroppen! Orkade ju knappt röra på mig :)

Men idag är det bättre och har nu innan frukosten varit ute och joggat i regnrusket och skall nu ta lite mellanmål innan det är dags för dagens andra träningspass i gymmet. Har lite annat för mig i eftermiddag så träningen får avklaras på förmiddagen istället.

Även om jag har en jobbhelg framför mig med 2 nattpass så är det jätteskönt med fredag och att helgen är på intågande :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!