måndag 3 september 2012

Dietvecka 6 ch 7

Då jag varit på resande fot mycket den senaste tiden har jag ju inte utvärderat mina dietveckor på ett tag men här kommer det :)

De senaste två veckorna har jag hamnat på en platå, vikten har stått still i princip. Så denna vecka som kommer, innan nytt upplägg kommer, så äter jag som vanligt men kommer på öka på dosen morgoncardio litegranna. Små förändringar kan göra mycket, så jag lägger till 10-15 minuter varje morgon jag kör cardio. Så hoppas jag kroppen börjar samarbeta igen :)

Annars mår jag bra, trött och seg av och till, men i det stora hela så är det som vanligt :) Träningen går bra, morgonpromenaderna gillar jag bäst medans joggingrurerna på morgonen skulle jag helst vilja slippa :) Styrketräningen är roligast och jag orkar fortfarande nästintill vikterna som jag tar när jag inte går på diet så ja träningen går bra :)

Bjuder inte på några formbilder idag men det kommer när jag kommer hem igenoch har tillgång till min egen dator.

Bara att tuta och köra :)

Nu blir det lite pluggande såhär på kvällskvisten innan det är dags att sova innan en ny dag på utbildningen startar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!