måndag 10 september 2012

Teamträff dag 2

På söndagen var vi ett lite mindre gäng, men lika glatt som på lördagen, som träffades ute i Ursvik (ett motionsområde i Sundbyberg utanför Stockholm). Här träffades vi ute i solen, fantastiskt höstväder dagen till ära, för ett utomhuspass ute med en härlig blandning av konditions- och styrketräning. Efter en uppvärmning körde vi endel parövningar med både inslag av styrka och kondition. En salig blandning av björngång, armhävningar, rodd, grodhopp, plankan, löpintervaller med kettlebells, crunches m.m. Passet avslutades med cirkelträning där vi individuellt körde olika styrkestationer med jogging mellan stationerna.








Bjuder på min inte så snygga björngång :)



Efter passet var det dags att bege sig hemåt och avsluta denna roliga och minnesvärda teamträff, men innan hemfärd bjöds det på en goodiebag från teamets sponsor sportkost.se.


Trött, glad och väldigt inspirerad begav jag mig in till stan för att ta tåget hem till Karlstad efter en kanonrolig teamträff.

Tack Madde för en, som vanligt, väl anordnad och rolig teamträff och tack alla mina teamkamrater som tillsammans med coachen ger mig en stor dos energi och inspiration. Vilket härlig gäng vi är! Ett tack också till Petra Kardell, Maria Eriksson och hjälpcoach Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!