lördag 26 mars 2011

11. Favoritkonditionsträning

Just nu är det ju joggingen som är min konditionsträning och det är något jag lärt mig gilla nu :) Känslan efter rundan är det bästa med joggingen och bitar av rundan är njutningsfulla medans andra bitar av rundan inte är så njutningsfulla direkt. Men det ger en bra känsla att bita igenom de jobbiga delarna och känna att det lättar efter en stund :)

Så det är min favoritkonditionsträning :)

För bara någon månad sedan skulle jag aldrig ha skrivit detta, då kom jogging långt ner på listan kan jag lova. Men nu är det annorlunda :P Andra positiva sidor är ju att det är en enkel träningsform och tar inte sådan tid, bara att gå utanför dörren och starta rundan och sluta hemma, det gillar jag :) Helt plötslig är träningspasset över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!