torsdag 31 mars 2011

Övningsbank?

Hejsan :)

Ledig idag också :) Har på förmiddagen varit till Lina på fika och lunch, massa jobbsnack :P Nu är jag hemma mätt i magen efter fika och god lunch hos Lina. Men det är väl snart dags att äta igen, brukar inte gå länge innan jag blir hungrig. Har verkligen vant mig vid att äta 6 gånger om dagen så går det för länge mellan målen blir jag verkligen hungrig och orkeslös och det märks även på humöret :P Men jag är inte hungrig riktig än men om någon timme är det mellanmålsdags igen innan det blir träning. Axlar hade jag tänkt idag :)

Har en liten idé om att göra en övningsbank med gymövningar för olika muskelgrupper här på bloggen, så när man får lite övningstorka kan man kika och få lite idéer till sitt pass. Men det skulle även vara roligt om ni som läser kan komma med förslag med övningar, så man kan utöka banken med övningar och få tips av varandra. Ska tänka vidare på idén och se hur man skulle kunna lösa det här på bloggen om ni tycker det är en bra idé?

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!