torsdag 17 mars 2011

Vila och Lön

Min första dag på jobbet efter inskolningen gick bra, trött i huvudet nu men dagen kändes bra :) Men idag blir det vila från träningen, mycket skönt känner jag :) Mör i benen efter passet häromdagen :P

Ikväll blir det bara slappande, just nu slötittar jag på vad blir det för mat? Ja hos oss får det bli veggoburgare från hälsans kök :) Snabbt enkelt och gott :) Morgondagens matlådor är redan ordnade då jag gjorde två maträtter igår. Skönt när man vet att det finns mat till matlåda så man slipper tänka på det när man jobbat hela dagen och när det är träning på kvällen.

En glad överraskning idag var att första lönen ramlade in. Mycket skönt med pengar då det vart lite dåligt med det efter övergången från student till att börja jobba :P Men nu känner man sig lite rikare i alla fall :P

Nu ska jag ta och skriva på dag nummer 2 av 30 dagarsutmaningen :)
Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!