torsdag 24 mars 2011

9. Mina inspirationskällor

Att bli inspirerad till träning kan komma från mycket olika saker tycker jag. Ett tillfälle jag fick en riktig inspirationsdos var när jag var och tittade på Fitness SM 2010. Riktigt inspirerande :)
Annat som inspirerar är att läsa andra träningsbloggar, tidningar, artiklar och få tips och läsa om träning, kost och hälsa. Att se att min egen träning och utveckling gå framåt är också inspirerande. Att se någon ex köra en övning i gymmet eller att den visas på nätet, en ny övning för mig eller en gammal övning på ett annorlunda sätt kan inspirera mig att testa nytt :)  Ja allt kan ju inspirera om man bara ser det på det sättet :) Att se det som en inspiration istället för att se det som en motgång eller att tycka att en själv inte ex är lika bra tror jag är viktigt.

Inspireras och se positivt är viktigt :)

(google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!