tisdag 29 mars 2011

What?

Snö? Nästan skrattade när jag tittade ut när jag vakna när jag såg detta fina vita täcke som kommit under natten. Var det inte vår nyss? Brukar säkert vara såhär men nu ska det bli vår!! Men nu är det plusgrader så detta fina täcke försvinner nog fort förhoppningsvis :P

Ledig idag :) Blir en lugn dag här hemma, tänkte och fick lust att pyssla lite med min scrapbooking av New York korten. Har mycket kort att pyssla iordning. Har inte haft tid och lust på länge men nu har jag ju tid idag så varför inte? Ikväll blir det träning. Gym + cardio. Vet inte om jag ska ta och gå på något roligt pass eller om jag kör cardio på uppvärmningsmaskinerna eller tar en jogg efter gymmet kanske. I gymmet blir det i varje fall tricpes och biceps.

Om jag kör gym och cardio efter varandra kör jag ALLTID gym först, vilket jag tror är bättre. När man gymmar och tar i (explosiv träning) förbränner man framförallt kolhydrater och tömmer sina depåer men har i gymmet och förbränner alltså därefter mer fett om man kör cardio efter gymmet. Sedan vill jag ha den mesta energin till styrketräningen :)

Fick till ett bra ryggpass igår, skön träningsvärk idag :P och kanske en gnutta i magen med som aldrig brukar hända.

Ha en fin dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!