torsdag 24 mars 2011

Ingen bra kombo

Hejsan! Idag har det varit jobb för min del, en bra dag :)

Efter jobbet vart det bara hem och stoppa i sig lite mellis innan jag drog till gymmet för att köra axlar och triceps. Ingen särskilt bra kombo upptäckte jag :P Axlar gick bra, faktiskt bättre än bra men då blev triceps lidande. Efter de två första övningarna militärpress i smitmaskin och frivändning med press skulle jag köra dips. Men det gick ju inte alls, gjorde alldeles för ont :P så det fick bli lite lättare tricpes övningar idag och hårdare axelövningar. Trots ingen bra kombo är jag nöjd med dagens pass :)

Nu blir det slappa resten av kvällen och slå en pling till Polen för att se hur sambon har det :)

Ha en skön kväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!