lördag 26 mars 2011

Utmaning avklarad!

MILEN ÄR AVKLARAD :)

Bara bestämde mig och ökade på runda en bit till, då förra rundan var på 9,1km. En liten bit till som resulterade i att det blev en mil :)

Tiden 1 tim och 5:34 min

Bästa mellantid efter 5 km också :) 31:07 minuter.

Det är ju en lätt runda jag kör då den är platt till största delen, är i princip en lite längre segt lutande och en brantare och kortare uppförsbacke och sedan en nerförsbacke, resten platt. Skulle vara kul att utmana med en jobbigare runda men nu ska jag bara njuta av att jag klarat att jogga runt en mil på för mig en bra tid. När jag startade denna utmaning trodde jag inte att detta skulle bli sluttiden, trodde den skulle ligga på långt över timmen. Hade som mål att jogga milen om en vecka så utmaningen utfördes lite tidigare också :)

Sammanfattningsvis: Mycket nöjd. Nu får vi se om det blir någon mer utmaning :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!