torsdag 17 mars 2011

2. I mina öron när jag tränar

När jag är i gymmet har jag inget direkt i öronen utan lyssnar på musiken som spelas i gymmets högtalare, eller lyssnar är väl att ta i tänker inte på musiken så jag uppfattar ingen musik. Kan ibland mellan seten tänka på musiken.

Haha, när jag joggar har jag något i öronen i alla fall nämligen radion :P Springer runt och lyssnar på P3! Har inte tagit tag i att lägga in bra musik på mobilen och någon mp3 eller Ipod äger jag inte. Men givetvis tror jag att det skulle underlätta joggingen med lite bättre musik i öronen, även om det många gånger kan vara kul att lyssna på P3´s musik och diskussioner. Men sist diskuterade det olika x-box/ps3 spel som kanske inte gynnade min jogging direkt :P Så har ni tips på bra musik så tipsa gärna!

I gymmet störs jag inte alls av att inte ha någon musik i öronen utan är jätte nöjd med bakgrundsmusik som jag ändå inte "hör" och ofta tränar jag och Rickard ihop och då behövs heller ingen musik i öronen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!